2016. december 28., szerda

00. Gondolataim újratöltve

Üdv!


Valójában nem is tudom, ez hanyadik alkalom, hogy újra kezdek mindent... szerintem már két kezem is kevés lenne ahhoz, hogy meg tudjam számolni. Erre talán még megesküdni is mernék, na meg arra is, hogy az idő előre haladtával egyre kevesebb olvasó maradt velem. Ezért persze senkit sem hibáztathatok, hiszen még ha pár értelmes bejegyzés is született az újratöltés után, bizony hamar eltűntem, vagy csak arról írtam, hogy miért nincs időm erre és erre. Szánalmas, nem igaz? Persze most előhozakodhatnánk azzal, hogy mindenkinek arra van ideje, amire szán, amiben van is valami, viszont amikor lelkileg nem visz rá semmi se arra, hogy egyáltalán bármit csinálj, akkor aztán az egész napod szabad lehet, nem fogsz csinálni semmit se. Én pontosan ebben a cipőben jártam már jó ideje (sajna, nem bízok benne, hogy ez megszűnt volna...). Valahogy semmi sem alakult úgy az elmúlt hónapokban, ahogyan kellett volna, vagy szerettem volna.
Írhatnék most arról, hogy mi minden rossz volt, hogy igen kevés jó dolog történt velem, hogy valószínűleg életem eddigi leghosszabb mély pontján járok még mindig, vagy ezernyi más dolgot, de nem szeretnék csak panaszkodni. Talán pont itt van az ideje annak, hogy bő egy év után végre összekapjam magam és kezdjek valamihez. Talán ez az újraindulás, még ha ezredjére is, azonban lehetne az a kezdő lökés, ami jót fog nekem tenni, mert most nagyon is szükségem lenne rá. Emiatt is kezdtem el ismét az Álmommal foglalkozni, mert ugyan a régi alapjai vannak meg, mégis más, mégis sokkal jobban szeretem írni és valahol már kezdem azt érezni, hogy talán jó irányba haladok, hogy erre kellett volna végig haladnom.
Nem fogok semmit megígérni, Az elsőnél is csak a két hetes frissítési időt mertem leírni, és egyszer már azzal is megcsúsztam. Ráadásul ott van még a többi történetem is, amikhez már hónapok óta hozzá se nyúltam, pedig fejben nem egy jelenet született vagy tisztázódott le, rengeteget agyaltam, csak épp haladni nem haladtam. Szeretnék rátalálni egy biztos ritmusra, amit tudok teljesíteni és aztán talán másra is tudok majd figyelmet szakítani. Ha nem próbálkozunk, akkor sose tudhatjuk meg, hogy mi sülhet ki belőle, nem igaz?
Utólag is kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek és előre is boldog új évet!

Catalina

3 megjegyzés:

  1. Szia Catalina,

    Szerintem nincs azzal semmi gond, hogy megnyomod a restart gombot. :) Persze, közbe szólhat az élet hiszen mindenkinek van magán élete és ezért szerintem senki nem hibáztat.
    Hogy tudd is magad tartani az elhatározáshoz, szerintem készíts terveket, hogy mikor mit tudsz publikálni vagy folytatni a történet. Nekem legalább is sokat segít ha heti lebontásban előre megtervezem :)

    Sok sikert kívánok.
    Brukú

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Brukú!

      Egyedül csak amiatt írtam, mert tényleg rengetegszer tettem már meg és ugyan ennyiszer ígértem meg, hogy majd most más lesz minden. A végén pedig persze, hogy nem lett más. A tanácsodat pedig átgondolom még, de így elsőre nem is hangzik olyan jól.
      Köszönöm, hogy írtál!

      Catalina

      Törlés
  2. Kedves Catalina!

    Mint ahogy mi is, úgy Neked is szükséged van néha egy kis kikapcsolásra és ezért nem kell magyarázkodnod, mert nem hinném, hogy sokan vannak ezen a földön, akik egyszerűen mindennel készen vannak határidőre, sosem fogy el az ihletük és nincsen szükségük pihenésre.
    Én is túl vagyok egy ilyen "minden összejött manapság" dolgon, sőt. néha még mindig bejön pár váratlan dolog, de kinek nem?!
    Sok ihletet kívánok Neked az íráshoz, és ne feledd, hogy mindegy, mikor adsz nekünk olvasnivalót, akit valóban érdekel, az el fogja olvasni. :)

    Sokszor puszillak,
    Adriana

    VálaszTörlés